La “Castanyada-Halloween” a l’escola

Al cicle d’infantil vam fer panellets. El nostre cuiner ens va preparar les patates i després va estar molt atent a coure tots els panellets per a que quedessin perfectes.

El dimarts 31 vam fer el tast dels fruits de la tardor amb la col·laboració de totes les famílies que van tenir molta cura en la preparació.

Vam fer gresca i xerinola en el ball de la tardor al gimnàs de l’escola i per acabar vam rebre la visita de la senyora Maria  Castanyera que ens va explicar anècdotes de la seva vida i ens va repartir totes les castanyes que va torrar per a tots els nens i nenes.

Mmmmm qué bones estaven les castanyes!!!!

La setmana de la Castanyada, a 1r, 2n i 3r vam fer unes exposicions diferents. A 1r vam disfressar moniatos i a 2n pinyes de formes i personatges variadíssims.

En canvi a tercer i a quart, que són més grans, vam poder fer unes receptes terrorífiques que a hores d’ara encara ens estem esgarrifant de la impressió.  A classe, l’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t va poder explicar com van realitzar els seus moniatos, pinyes o dolços que amb l’ajuda dels pares i mares van quedar molt bé.

El dia de la Castanyada els nens de 1r i 2n vam preparar el tast de fruits de la tardor on van poder provar i conèixer tots els fruits que aquesta època de l’any ens ofereix. A la tarda, paperina en mà i amb molta il·lusió per veure i fer-li preguntes a la senyora Castanyera.

Els més grans de l’escola van celebrar el Halloween amb diferents activitats: decoració i concurs de carbasses, visionat de pel·lícules VSO en anglès, trick or treat i ball de disfresses a la tarda.

Van ser uns dies molt intensos on vam gaudir tots plegats d’aquesta divertida festa.