I Jornada de coeducació

Aquest projecte que han estat treballant un grup d’alumnes de Cicle Superior: es tractava de crear un equip per a muntar una jornada relativa a l’eix transversal de l’escola, que com bé sabeu és Herstory: les dones al llarg de la història.

Volem felicitar a la Sofia Sorolla de 5èA, al César Méndez de 5èB, a la Jana Luengo i la Carla Martínez de 6èA, al Manuel Barberan i l’Ainara Correa de 6èB i a l’Oriol Aguilera i la Candela Cerdán de 6èC per l’esforç fet al llarg de tot el curs i esperem que us agradi aquesta petita mostra del seu esforç.