ERASMUS +: Job shadowing a Catton Grove (Norwich)

Hola a tothom des de Norwich!

Com sabeu, l’escola ha aconseguit un projecte Erasmus+ Ka1 de mobilitat de professors per visitar i rebre formació a diferents llocs d’Europa. Nosaltres, la Nines i la Susanna, som les primeres i hem anat fins a Norwich per conèixer l’escola d’Infantil i Primària Catton Grove.

És una escola molt gran, d’uns 800 alumnes de 2 a 11 anys i amb més de 80 professors!!! Tot i això, és molt acollidora i ens han rebut molt i molt bé. És un centre una que visiten molts professors d’arreu d’Europa. Venen a conèixer la seva metodologia i manera de fer, ja que aconsegueixen que alumnat amb pocs recursos i situacions socials desafavorides obtinguin molt bons resultats en les proves d’àmbit nacional.

Hem tingut la sort de poder compartir aquesta experiència durant els tres primers dies amb un equip de mestres de l’Escola Castellot  de Castellví de la Marca ( prop de Vilafranca). Ha estat molt enriquidor i, fins i tot , ja hem embastat properes col·laboracions entre els tres centres (El Castellot, Els Pins i Catton Grove).

Mr Lawes, el director, ens n’ha obert les portes i els seus mestres ens mostren com és el dia a dia de l’alumnat de Catton Grove.

Encara ens queden dos dies. Estem aprenent moltíssim i esperem poder-vos explicar ben aviat tota la nostra experiència!

See you soon pinets!

Best whishes