Els alumnes de 6è a Radio Castelldefels

El dimarts, 21 de novembre, alguns nens i nenes de l’escola van anar a la ràdio de Castelldefels a gravar  un programa. L’any passat ja es va iniciar aquest projecte i aquest el continuem amb moltes ganes i il·lusió. La Candela de 6èA va parlar sobre el Cau (casal de Barcelona) i explicava quines eren les activitats que feia i com gaudia quan anava. L’Eric de 6èA va parlar sobre la natació i els seus beneficis quan ho practiques. En Lucas i la Martina de 6èB van parlar sobre les desigualtats de la dona, que és l’eix transversal d’aquest any de l’escola. Van esmentar algunes de les desigualtats que encara existien i els avenços que van aconseguir gràcies als esforços de la dona. I per finalitzar, la Maria i la Candela de 6èC van parlar del Handbol. Elles van explicar com es juga, quines avantatges té, en quin equip juguen, quina relació tenen amb les companyes i sobretot que s’ho passen molt bé.

Va ser una gran experiència per ells i elles i es van sentir molt importants quan estaven gravant. És una molt bona oportunitat pels infants experimentar aquest tipus d’activitat.