Comiat de tercer a l’Olla del Rei

El passat 26 de maig vam fer el comiat del curs de tercer. Tot el dia vam treballar el tema de medi Social i Natural amb l’Eix Transversal “La ciutat de Castelldefels” . A les 13.00 des de la Plaça de l’Esglèsia ens vam dirigir a l’espai natural de l’Olla del Rei. Vam dinar amb les famílies, moltes van escapar-se per acompanyar-nos en el dinar, altres a les 15 hores, ara a la Plaça de la Universitat (UPC),  van compartir una superdivertida gimcana. gimcana 2

Moltes gràcies a les dues mares delegades pel suport aquest curs, moltes gràcies als molts acompanyants que durant tot el curs ens heu ajudat a sortir, una mica més, de l’espai escolar i moltes gràcies a totes les famílies per  participar, o intentar-ho, en aquest petit comiat.

Gràcies a tothom, hem aconrseguit que els nostres alumnes coneguin els contes de Castelldefels, hem visitat, espais públics, el Castell, les Torres de Guaita, l’Ajuntament, han fet una festa especial dels Desembarcament Pirata, han fet la Cantata dels Pirates, el proper dilluns la sortida amb la Policia Local, han compartit activitat amb els Castellers de la ciutat, hem fet basquet a poliesportiu Can Vinader i per fí hem anat a l’OLLA DEL REI.

HEM VISCUT LA NOSTRA CIUTAT.

Equip de Mestres de Tercer.