6è Colònies!

Els alumnes i les alumnes de 6è s’han començat a acomiadar de la seva escola “por todo lo alto”!!! Perquè.. per fi van arribar les desitjades colònies!

Els dies 30 i 31 de maig i 1 de juny vam fer una estada al Càmping Trillas de Tamarit. Abans d’arribar vam passar tot el dia a Port Aventura!! Va ser genial! Els més porucs i porugues van pujar a algunes atraccions i van comprar “souvenirs”, mentre que els més valents i les més valentes van recórrer el parc a la recerca de les atraccions més boges!!

Una vegada al càmping vam gaudir d’activitats aquàtiques com Coastering, Pàdel Surf,… i la resta del temps vam jugar molt a la piscina i ho vam donar tot a la discoteca!!!

Han estat uns dies inoblidables que ens han permès compartir moments els uns amb els altres i tenir uns records espectaculars d’aquesta etapa.

Tal i com van verbalitzar alguns alumnes… han estat les millors colònies de la seva vida… 😉

Els mestres acompanyants us donem les gràcies per les experiències viscudes.

Us trobarem a faltar!!!