Biblioteca pati infantil

Des de fa unes setmanes durant l’estona de pati tenim un material que ens agrada molt.
És una activitat voluntària però que té molt d’èxit entre els nens i nenes d’infantil.
Poden fer ús d’una biblioteca mòbil amb la que poden mirar llilbres, llegir-los i el que… Llegeix més»

Sortides 22/12/15

Recordeu que avui fem jornada intensiva i les classes finalitzen a les 13:00. Els alumnes que dinen a l’escola l’hora de sortida és les 15:30 i l’activitat extraescolar acabarà a les 17:00

Bon Nadal AMPA

Des de l’AMPA Els Pins us volem desitjar que tingueu bones vacances de Nadal.
I ho volem fer amb la postal guanyadora del “I Concurs Postal de Nadal Ampa Els Pins” que va tenir lloc el 12/12/15, dintre de la festa solidària La Marató de… Llegeix més»

Tracta’m bé. 3r

L’11 de novembre van venir a l’escola tres noies a fer-nos raonar sobre la vida que porta la gent discapacitada en la nostra societat i com s’hi han d’adaptar.
En primer lloc, vam fer una pluja d’idees sobre les “discapacitats”. Després, ens van mostrar un video,… Llegeix més»

Plàstica en Nadal. 3r

Durant el mes de desembre, l’alumnat de 3r ha estat fent unes figures en fang per elaborar un tres en ratlla i per poder decorar el vestíbul de l’escola.
Podeu veure les fotos al canal de fotos de l’escola.

Mines de Gavà 2015-2016.

El passat 21 d’octubre de 2015, l’alumnat de 3r vam visitar les Mines de Gavà. Fa milers d’anys hi van viure éssers humans com nosaltres que treballaven dins la mina per treure la “variscita”. La variscita era una pedra molt preciada per a ells amb… Llegeix més»