Les recomanacions de Nadal!

Ja falta poc per Nadal i és el moment tant desitjat d’escriure les cartes al Pare Noel o als Reis d’Orient. Aquest any no us oblideu d‘incloure un bon llibre a la llista de desitjos!!

En els dies de descans és quan se’ns presenta l’oportunitat perfecte de compartir estones amb els nostres fills i familiars. Apaguem la tele i les consoles una estona ,agafeu-nos la mà, escoltem una bona història i emocioneu-nos junts. Són moments màgics com el Nadal que ja vindrà.

Des de les Biblioteques escolars volem fer realitat aquests moments i és per això que hem elaborat una guia de lectura amb recomanacions per totes les edats. Són llibres pensats per compartir, per llegir i per regalar i els hem triat amb molta cura per tal que els gaudiu en família. La podeu veure si cliqueu a sobre de la foto!!

Que passeu unes Bones Festes i BONES LECTURES!!