Les MASCOTES de la Biblio

Aquest Sant Jordi ha sigut molt especial per la nostra Biblioteca ja que, aprofitant el Concurs de Dibuix, hem triat la nostra  mascota.

I pensareu….Per què és important tenir una mascota a la Biblio? Doncs perquè serà el personatge encarregat d’animar el dia a dia de la Biblio: ens proposarà jocs, lectures, ens explicarà les novetats, i fins i tot potser que surti d’excursió en busca de notícies!!

També es convertirà en el nostre logo i apareixerà en tots els documents relacionats amb la Biblioteca com , per exemple, el Pla de Lectura.

Ens ha semblat tan important això de la mascota que també  hem triat una per a Infantil. Bé, la veritat és que ella ens ha dit que es volia quedar i no hem pogut dir-li que no...Heu vist quina carona que fa?? Segurament escoltarà encantada tots els contes que s’expliquen per l’edifici dels més petits.

En aquest concurs ha participat tota l’escola i a la Comissió de Biblioteca ens ha sigut molt difícil triar dues mascotes entre tots els dibuixos. Aquesta vegada, s’ha valorat més l’originalitat del dibuix i el lligam amb la Biblioteca que no la part més tècnica de realització.

Moltes felicitats als guanyadors i finalistes i moltes gràcies a tots i totes per participar!!!

ARA CAL POSAR-LOS UN NOM!! Estigueu atents i sabreu com participar.

Bona lectura!