INTERCANVI DE LLIBRES

Ahir dia 2 de maig de 2013 va ser un dia molt important al nostre centre.

Vam portar a terme una activitat que sempre fem al voltant de St. Jordi, de les nostres animacions lectores i de tot allò que podem considerar el nostre mes cultural particular.

Doncs bé, es tracta de l’intercanvi de llibres, activitat que considerem bàsica dins el nostre pla lector de centre i per al foment del gust per la lectura. Tots els alumnes de l’escola, al matí, van poder observar i fullejar els diferents llibres adequats a la seva edat. A part d’això, per primera vegada, una mestra de la nostra escola, la Laura, va explicar un conte original i molt particular al gimnàs del centre per a tots els nens i nenes.

I, a la tarda, es va produir l’intercanvi. Fa goig veure els nens i nenes amb quina il·lusió agafen els llibres i es posen a llegir-los en aquell mateix instant… Fotos