ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

eleccionsconsellescolar

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, cada dos anys es produeix la renovació parcial dels Consells Escolars de les escoles i instituts. Us enviem, llavors, aquest missatge per tal de fer pública la Convocatòria d’Eleccions al Consell Escolar del nostre centre, segons ha sortit publicat a la Resolució ENS/2160/2014 de 16 de setembre.

És important que tingueu en compte que el Consell Escolar de Centre és l’òrgan col·legiat i de govern de l’escola més important i on es troben representats tots els membres de la nostra comunitat educativa. Per tant, us animem a què presenteu la vostra candidatura al sector pares.

En el full que trobareu adjunt, així com als taulells d’anuncis del centre i també a la nostra Web, podreu veure les dates més importants de la convocatòria, entre elles, el termini per a presentar candidatures i la data de votació. Us animem a participar.

Atentament,

La Direcció