CONCERT DE NADAL

CartellConcertNadal2013mini

Us recordem que la propera setmana esteu convidats al tradicional Concert de Nadal de la nostra escola, que aquest any dediquem a les cançons creades pels alumnes de l’escola al voltant de llocs, festes i activitats de la Palma, sota el títol Cançons del meu poble.

El concert es farà al gimnàs de l’escola, dues vegades per a tots els pares, mares i convidats, i una vegada més per a que els nens i nenes de l’escola puguin veure les actuacions dels seus companys, en els següents dies:

Per als pares i mares de P3 a 1er
> dimecres 18 a les 15 hores

Per als pares i mares de 2on a 6è
> dijous 19 a les 15 hores

Per als nens i nenes del Solell
> divendres 20 a les 9 hores

És important que respecteu el dia que teniu assignat, de forma que ens repartim equilibradament i es pugui gaudir amb tota comoditat de l’espectacle.

Per últim, unes consideracions:
– Els concerts seran idèntics els tres dies, o sigui que actuaran tots els nens i nenes a cada concert, des de P3 fins a 6è.
– Els pares i mares que tinguin fills/filles petits i grans, poden triar quin dels dos dies venir al concert.
– Us demanem que els vostres fills vinguin vestits de “concert” els tres dies, encara que vosaltres només els veureu un. Ells actuaran els tres dies de cara al públic!