BENVINGUDA / INICI CURS 2014-15

benvinguts_al_nou_curs_escolar

Benvolgudes famílies,

Ens retrobem un curs més amb l’objectiu fonamental d’assolir la millora contínua en l’educació formal dels vostres fills/es. Però, com bé sabeu, la nostra escola és quelcom més que això, és un espai de trobada amb vosaltres, és un espai de col·laboració entre els diferents agents educatius, és un espai també lúdic per als nens i nenes i és, per sobre de tot, un espai educatiu dinàmic on la pretensió bàsica és que tots aprenem conjuntament i ens actualitzem als nous temps, a les noves persones i als canvis que sorgeixen, per crear i enriquir contínuament la nostra Cultura de centre.

Gràcies per ser partíceps de tot aquets procés i per col·laborar amb nosaltres amb tanta intensitat com ho feu sempre. Ens trobem en aquest espai virtual durant aquest curs 2014-15 i, evidentment, també físicament a l’Escola.