Els nens i nenes de 4t de primària confeccionem el menú escolar d’una setmana

El 19 de gener, vam realitzar , per SEGONA vegada, a l’escola El Solell,  el taller dirigit als alumnes de 4t de primària que consisteix en confeccionar el menú escolar d’una setmana. És una iniciativa que té molt bona acollida. Els nenes i nenes de l’Escola El Solell també el van trobar molt interessant, van passar una bona estona aprenent  la importància del disseny d’un menú saludable.

El nostre responsable de cuines, el Jordi Clusella, juntament amb la dietista que revisa i valora els nostres menús, l’ Anna Pons, van explicar als nens i nenes, les recomanacions que han de tenir en compte a l’hora d’elaborar un menú.  Els van parlar de racions i frequències setmanals dels aliments, ensenyant la Piràmide de l’alimentació saludable i d’altres consideracions recollides en la guia, L’alimentació saludable en l’etapa escolar, i en el document, Acompanyar els àpats dels infants, de l’Agència de Salut Pública de Catalunya.

Els nens i nenes, s’ho van prendre molt seriosament i, acompanyats per  les seves tutores, la coordinadora de l’equip de monitoratge, l’Anna i el Jordi, van veure com amb plats que els hi agraden poden confeccionar un menú saludable i equilibrat nutricionalment.

A l’hora del pati,  els infants van poder visitar la cuina i fer un tast de fruita amb xocolata.

Aquest és el menú que van elaborar per a la setmana del 5 al 9 de març.

Fotografies

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *