DIABLES I CORREFOCS DE P5 REPRESENTEM LA MÚSICA

Abans d’explicar-vos aquesta activitat hem de dir que a totes les sessions de música es treballen tots els aspectes musicals: els ritmes, les cançons, la dansa i les audicions. Val a dir que de vegades a l’incidir en un aspecte concret, hi ha algun altre que queda pendent. Avui us explicarem com treballem les audicions fent que el nen, sense adonar-se, gaudeixi de l’escolta mentre experimenta la música amb el seu cos. L’audició triada en aquest cas ha estat «Baby Elephant» del músic Henry Mancini. Reconegut compositor de bandes sonores com La Pantera Rosa. Doncs bé, després de presentar el músic, escoltem amb els ulls tancats ( ja sigui asseguts al lloc o estirats al terra) i ens imaginem quin animal podria representar la música ja que en un principi no diem el títol; només donem la pista que es tracta d’un animal. Han sortit ocells, tigres… Després hem representat el que fa en un dia el Petit Elefant: es va despertant mica en mica i després camina ; s’atura a beure aigua i torna a caminar lentament fins que se’n va a dormir. Podeu veure algunes fotos clicant aquí.