Simfonia “El rellotge” de Joseph Haydn

Aquestes dues setmanes hem treballat una audició que ens ha agradat molt. L’hem escoltada un cop molt concentrats, sense dir el títol i alguns amb els ulls tancats fent volar la seva imaginació, que després han compartit amb els seus companys. Hem fet una segona audició, però ara explicant un conte. Resulta que una àvia rep la visita de les seves nétes. Elles tenen molta curiositat per saber què hi ha a les golfes. L’àvia els dóna la clau i les hi deixa pujar. Allà veuen que les golfes estan molt brutes, amb teranyines, i plenes de rellotges de tota mena. Això sí, plens de pols i sense funcionar. Les nenes amb un drap a les mans comencen a netejar els rellotges, a arreglar-los i donar-los corda. Marxen, i a les dotze de la nit… entren les bruixes per la finestra oberta i comencen a destrossar i fer malbé tot el que troben. Al dia següent, tornen les nenes i arreglen tots els rellotges. Hem intentat representar el conte, fent mímica, tot escoltant un altre cop l’audició.  Finalment, per parelles o trios han jugat a ser rellotges.

Aquí teniu un recull de fotos.