Comissió Solidària

Aquest any, des de l’Escola El Solell, estem conscienciats en donar suport a les  cures pal·liatives pediàtriques, per això volem col·laborar amb la Fundació d’oncologia infantil Enriqueta Villavecchia i fer-vos partícips alhora. Per aquest motiu, divendres 28, a partir de les 16.15h, els alumnes de sisè, romandran a l’entrada de l’escola venent panellets, castanyes i pastissos. Tot pel preu simbòlic de 1€.

Volem adjuntar-vos el vídeo de presentació de l’equip de suport en cures pal·liatives pediàtriques. Mireu-lo, a nosaltres ens ha tocat la fibra.

Escola El Solell,

Comissió Solidària