Comencem amb novetats! Bibliopati.

Ja ha començat el curs i la Biblioteca

ha vingut amb moltes ganes  d’iniciar projectes nous.

Un dels projectes més important és la inauguració oficial

del Bibliopati. El curs passat va començar una petita prova

l’últim trimestre i , vist l’èxit aconseguit, hem decidit fer-ho durant tot el curs.

El Bibliopati consisteix en obrir els dimecres la biblioteca a l’hora del pati . Poden venir tots els alumnes de primària de l’escola i gaudir d’un espai per llegir, escoltar música o només relaxar-se.

Una altre novetat serà que, dins aquest espai, es podran fer préstecs individuals als alumnes que ho vulguin dels materials de lectura que tenimCada alumne disposarà d’un “carnet virtual” que li permetrà portar-se a casa un llibre de la biblioteca i tornar-ho al cap d’un temps.

Com a qualsevol biblioteca tindrem unes normes de préstec i de convivència  que s’hauran de complir i respectar. I aquí és on tindran un paper important els “Ajudants de Biblioteca”. En el pròxim post us explicaré qui són i quina serà la seva funció.

Fins aviat i Bona lectura!!