AGRAÏMENT DONACIÓ ST. JOAN DE DÉU

L’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona ens agraeix enormement la nostra donació del 2017 per a la Construcció del nou Cancer Center. Esperem, a partir del St. Jordi del 2018, poder continuar col·laborant per aquesta causa que ens omple de satisfacció a tots plegats.

Dilluns 12 de febrer

Benvolgudes famílies,

Us recordem que el proper dilluns dia 12 de febrer 2018 és festiu de lliure disposició, de manera que l’Escola romandrà tancada a tots els efectes.

Atentament,

ESC. EL SOLELL

CHRISTMAS IS HERE!!

Ja ha arribat el Nadal i a English també ho celebrem! A les diferents classes d’Infantil, estem realitzant  una manualitat i aprenem una cançó in English.
Do you want to sing with us?

Twinkle, twinkle little star (P3)

Jingle Bells (P4)

We wish you a Merry Christmas (P5)

MICRORELATS SOLIDARIS

Concurs de microrelats solidaris: STOP BULLING.
El Bullying, la violència de baixa intensitat que sovint passa a les aules pot passar desapercebuda; els qui la sofreixen van aguantant, els qui la presencien van permetent i els qui l’exerceixen es van envalentint. Fins que ja és massa… Llegeix més»

Celebrem la Castanyada

La tardor és sinònim de fulles seques caigudes dels arbres i … castanyes!
Ja ha passat una altra Castanyada i els alumnes de l’escola l’han celebrat de la millor manera possible, amb pastissos, panellets i castanyes. Tant mestres com alumnes els van degustar  tots plegats al… Llegeix més»