Salut

Vacunacions

L’administració de vacunes als infants de sisè curs d’educació primària obligatòria.

Polls

Us avisem si es detecta algun cas d’alumne amb polls al cap per tal que reviseu el cap dels vostres fills i filles i aplicar, si és el cas, les mesures corresponents per tal d’eliminar-los i evitar el contagi.

Us agrairíem que l’alumnat afectat amb polls o llémenes es quedessin a casa fins no tenir cap paràsit per tal de prevenir el contagi als altres.

Administració de medicaments

Seguint les recomanacions del Departament de Salut, a l’escola disposem de paracetamol a la farmaciola escolar però només es podrà subministrar si el centre disposa de l’autorització signada per part de la família o tutors/es legals (“Autorització per al subministrament de paracetamol” disponible a l’apartat Documents).

Per poder administrar medicaments a l’alumnat només es farà sempre que sigui imprescindible fer-ho en horari lectiu. Per poder-ho fer cal que la família o tutors/es legals aportin al centre un informe mèdic on consti el nom de l’alumne i del medicament així com també la pauta d’administració. A més, es necessari presentar l’autorització pel subministrament de medicació degudament signada per la família o tutors/es legals. (“Autorització per al subministrament de medicació” disponible a l’apartat Documents).

Altres consideracions

L’alumnat no ha d’assistir al centre en estat febril, conjuntivitis, diarrea… pot ser perillós pel propi nen o nena i pels seus companys.