Pla català de l’esport

imagen21

EN QUÈ CONSISTEIX?

Aquest pla és un projecte del Departament d’Ensenyament i de la Secretaria General de l’Esport. L’objectiu que es persegueix és que el centre, més enllà de la jornada lectiva tradicional, sigui capaç d’oferir al seu alumnat i a les famílies una oferta de jornada escolar més complerta, de manera que trobin a l’escola les activitats que necessiten per a completar la formació de l’alumnat i per utilitzar d’una manera educativa i saludable el seu temps lliure. Implantar en el centre la pràctica d’activitats esportives fora de l’horari escolar, permet completar el procés educatiu de l’alumnat, desenvolupant les virtuts educatives que aporta la pràctica de l’esport per al desenvolupament personal (esforç, coeducació, disciplina, dedicació, sacrifici, solidaritat, etc.) i al mateix temps introduir hàbits de vida saludable.
Les modalitats esportives que es practiquen són molt diverses i diferents a les curriculars: activitats i jocs pre-esportius amb l’alumnat de cicle inicial i a partir de cicle mitjà  hem practicat jocs i activitats amb patins, diferents tipologies de ball, capoeira, Korfbal, hoquei, tennis taula, activitats de circ…
Totes aquestes activitats es duen a terme gràcies a la col·laboració econòmica de l’AMPA de l’escola i l’ajuntament. Salut i esport!