Què fem?

que fem

afa@escolaelscingles.cat

Com a mares i pares tenim la responsabilitat i obligació d’interessar-nos i acompanyar els nostres fills en el seu procés educatiu. Una bona forma de fer-ho és mitjançant l’AFA.

Fem d’interlocutor amb  els mestres i equip directiu per abordar / afrontar  els aspectes  que afecten, inquieten, interessen, suggereixen   les famílies  i donem suport humà, logístic i econòmic a l’escola.

A continuació es detallen algunes activitats/serveis que com a AFA dinamitzem, gestionem i/o portem a terme:

• Servei de menjador escolar SEM
  • Acollida matinal SAM i servei acollida tarda SAT
  • Ludoteques
  • Servei de socialització i compra col·lectiva de recursos bibliogràfics i digitals
  • Extraescolars
  • Festes: castanyada,Santa Cecília, festa fi de curs,…
  • Pla Català de l’Esport
  • Participació activa al Consell Escolar amb un membre de la junta.
  • Comunicació amb famílies: mails, whatsapp a delegades, notes informatives, reunions d’inici de curs.
  • Mantenim informats als delegats de cada curs, per tal que arribi tota la informació
  • Escola de pares, organitzem xerrades i tallers per els pares i mares
  • Nius, notícies….
  • Comunicació constant amb l’ajuntament

*Podeu consultar els Estatuts AFA i la MEMÒRIA CURS ANTERIOR per ampliar informació.

Ser part activa de l’AFA és possible, posa’t en contacte amb nosaltres.

Hi ha molta feina per fer; diferents comissions de treball, projectes… sempre amb la mirada posada en el benefici de la escola i alumnes, en un ensenyament i procés educatiu de qualitat.

Si vols formar part de la junta, de qualsevol comissió de treball o simplement ens vols fer, saber, suggerir  alguna cosa, escriu-nos un correu i et respondrem tan aviat com ens sigui possible

afa@escolaelscingles.cat

Full Alta-Baixa