Celebració de la festa de Nadal

Aquest Nadal van passar moltes coses a la nostra escola:

• El nens i nenes d’Educació infantil i Cicle Inicial van cagar els seus Tions que els hi van cagar molts llibres per les classes.
  • A Cicle Mitjà, van fer una gimcana molt divertida per tota l’escola i a Cicle Superior van fer l’amic invisible.
  • També ens va visitar el Pare Noel per recollir les cartes de desitjos i totes les aules de l’escola el van rebre.
  • L’últim dia d’escola vam fer la Gran Cantada de Nadales al Ger. Us deixem un enllaç per si voleu recordar totes les actuacions:

TRIPTIC DEL NADAL 2017/2018

• En tornar de les vacances de Nadal ens vam trobar, a totes les classes, un munt de llibres de part dels Reis Mags per seguir treballant el Gust per la Lectura.