Experimentem amb els colors als Tallers de 5è

Aquests dies, al taller de plàstica de 5è, els alumnes i les alumnes van treballar diferents conceptes relacionats amb els colors: colors primaris, colors secundaris, colors freds, colors càlids, altres gammes cromàtiques, tècniques, materials, etc.

Per aquest motiu, vam fer un experiment per veure com de la barreja dels colors primaris anaven sortint tota la resta, amb diferents intensitats i diferents resultats a cada grup.

Per tal de fer aquest experiment, vam utilitzar pots amb aigua acolorida de magenta, cian i groc, i unes tires de paper que absorbien la barreja per anar a parar a un altre got que només duia aigua. Alguns del resultats van ser sorprenents, ja que mostraven la barreja a la perfecció, mentre que d’altres no van acabar de sortir bé del tot. Després, vam poder extreure diferents conclusions i fer un petit debat sobre les diferents impressions de cada grup.