Instal·lacions

L’escola està situada a un turó i això fa que la seva estructura arquitectònica sigui en diferents nivells.

Planta -1: Gimnàs amb accés directe pel pati de l’escola. Té vestuari, lavabos pels alumnes, lavabo pel mestre i una petita habitació per guardar el material.

Planta 0: Sala de mestres, biblioteca, sala d’ordinadors de la biblioteca, aula de logopèdia, sala del material escolar, wc mestres, arxiu, despatx de direcció, despatx de cap d’estudis, secretaria, menjador escolar, aula de descans per EI 3 anys, 2 aules multiusos, aules de 1r, 2n i 3r de primària, aula de música, teatret (espai polivalent) que dona accés al parvulari: 3 aules d’educació infantil amb els seus WC i Aprenentatges 1 (SIEI d’educació infantil).

El parvulari té accés directe al Pati Petit  i al Pati Gran.

Planta 1: 3 SIEI, aula multisensorial, wc adapatats, despatx de l’EAP, aula de fisioteràpia, aules de 4t, 5è i 6è, wc ordinària, aula de informàtica i aula d’anglès. En aquesta mateixa planta, baixant unes escales però sense arribar al nivell de la planta 0: dos tallers de plàstica, 1 taller de cuina, espai guarda-mobles i magatzem de disfresses.

Tant l’edifici escolar com el pati de l’escola estan lliures de barreres arquitectòniques.

L’edifici té ascensor per anar de la la planta 0 a la 2 i una plataforma per baixar els esglaons que porten als tallers.

Els diferents espais del pati tenen rampes per facilitar l’accés als alumnes amb cadires de rodes o amb mobilitat reduïda.

El pati té una gran extensió i una gran varietat de plantes i arbres doncs estem envoltats de natura.