Serveis digitals*

L’oferta de serveis digitals constitueix un element molt important de l’engranatge d’un centre educatiu.

El centre ha posat en marxa la nova web NODES com a mitjà de comunicació en línia entre la família i el centre. A la nova web i trobareu informació general del funcionament diari del centre així com tot de notícies rellevants que sorgeixen en el dia a dia en la nostra escola.

Tot i que encara estem en fase de construcció i evolució ja tenim en funcionament el calendari on es marquen les principals activitats que es duen a terme i podeu trobar al menú esquerre de la pàgina principal. També el grup (NODE) fotografies, on podeu trobar els enllaços a les imatges de les diferents activitats que fem al centre. Per  tal de poder accedir a aquestes pàgines haureu d’haver-vos registrat com a membre de la comunitat educativa i demanar permís de pertinença al NODE. Per tal de poder fer aquests pasos hi ha un tutorial que podeu visualitzar aquí.

El centre també disposa de Moodle Entorn virtual d’aprenentatge (EVA) on els alumnes troben tot de recursos per millorar en els seus aprenentatges.