Cicle Mitjà *

Activitats destacades que fem al Cicle Mitjà

TALLERS

Per tal d’ampliar i posar en pràctica el treball de Llengua, al Cicle Mitjà es fan diversos tallers que permeten aprofundir i gaudir amb grups d’alumnes més reduïts.

• HORT (3r): En aquest taller es pretén fomentar l’expressió oral a través de l’aprenentatge vivencial del funcionament i manteniment de l’hort de l’escola. També aprofitem els espais verds de l’escola com els arbres dels patis, les jardineres d’ Educació Infantil, etc. Aquest taller es fa dintre del projecte escoles sostenibles.
  • INFORMÀTICA (3r i 4t): Els alumnes aprenen a fer servir l’ordinador com a eina de treball. Es pretén millorar l’expressió escrita dels alumnes sobretot mitjançant el Microsoft Word.
  • TEATRE (4t): Cada trimestre el grup de teatre prepara una obra que després mostren davant els alumnes del seu cicle i els més petits de l’escola. En aquest taller es treballen diferents aspectes curriculars de la Llengua: vocabulari, frases fetes, expressió oral, dicció, espai, temps, ordre, expressió corporal, plàstica, memorització…
  • ANGLÉS (3r i 4t): En aquest taller es treballa la comprensió i l’expressió oral per tal d’ampliar els coneixements d’ Anglés mitjançant jocs, cançons, contes i material manipulable i audiovisual.

PROJECTE INTERDISCIPLINARI

Al Cicle Mitjà cada curs treballa al voltant d’un projecte interdisciplinari de caire competencial sobre un aspecte de la realitat, amb activitats que requereixen l’aplicació de coneixements de diverses àrees.

INICIEM L’APADRINAMENT

Tot i que encara estem al Cicle Mitjà i l’apadrinament de fillols es fa en arribar al Cicle Superior, els alumnes de 3r i 4t entren en contacte amb els que seran els seus futurs fillols acompanyant-los en moments destacats de celebracions a l’escola (preparació de la Castanyada, l’entrega de la carta als reis, Carnaval…)

img_4376 img_4377 img_4368