Departament d'Ensenyament

TREBALLEM AL NÚVOL

PER TREBALLAR EN LÍNIA...

El CICLE MITJÀ TORNEM A COMENÇAR LA PICTOESCRIPTURA

Enviada per mitja el 08/Oct/2014 - 14:28

Els nens i nenes de cicle mitjà tornem a participar en el projecte PICTOESCRIPTURA que organitza Voxprima.

La classe de 3r, els lleopards ja hem començat a escriure el nostre conte "El gran Mateo". Ens estan ajudant una escriptora i una il·lustradora que cada setmana vénen a la nostra classe.

La classe de 4t, els taurons, també escriurem el nostre conte, però començarem una mica més endavant.

Quan els tinguem tots acabats ja us els ensenyarem. De moment podeu mirar aquestes fotos dels dibuixos que ens ha fet la il·lustradora.

SORTIDA D'EDUCACIÓ INFANTIL AL PALAU DE LA VIRREINA

Enviada per parvulari el 05/Oct/2014 - 22:56

Les classes de P4  (conills i eriçons)  i de P5 (dofins i balenes) vam fer una sortida al Palau de la Virreina per poder veure de ben a prop el bestiari i els gegants de Barcelona.

Ens ho vam passar molt bé!!!!!!

HEM ANAT A VEURE ELS GEGANTS

Enviada per inicial el 02/Oct/2014 - 10:02

ELS NENS I LES NENES DE PRIMER I SEGON HEM ANAT A VEURE ELS GEGANTS.

HEM VIST PER ON MIREN LES PERSONES QUE PORTEN ELS GEGANTS I LES GEGANTES.

COMENCEM!!!!

Enviada per escola el 15/Set/2014 - 14:27

Un any més comença el nou curs.

Nous i vells amics, mestres, companys i companyes... i moltes ganes d'aprendre!

BENVINGUTS AL CURS 2014-2015

Si vols tenir les informacions del curs fes clic aquí

P3 PARTICIPA A L'ACTIVITAT PI, PICA, PICASSO

Enviada per parvulari el 03/Jul/2014 - 13:54

Aquest any el vídeo de Picasso pintant sobre un vidre ens ha inspirat per fer una nova activitat.

BONES VACANCES!!!!

Enviada per escola el 21/Jun/2014 - 09:32

Ja hem acabat un curs més!

Ara toca descansar fins el 15 de setembre quan ens tornarem a veure amb moltes ganes d'aprendre i de passar-nos-ho molt bé junts!

BON ESTIU!!!

i molta sort pels que marxeu a l'institut! si feu clic aquí veureu el seu vídeo de comiat

I si llegiu la "Notícia completa" trobareu algunes recomanacions per aquest estiu!

A L'ESCOLA HEM ESTRENAT EL ROCÒDROM

Enviada per mitja el 17/Jun/2014 - 13:12

El rocòdrom de l'escola ja està acabat i els alumnes de cicle mitjà n'han pogut fer un tastet.

L'han construït al pati d'infantil i els més petits de l'escola  estan molt contents ja que podran fer els seus primers passos d'escalada.

QUIN CAP DE SETMANA!

Enviada per escola el 15/Jun/2014 - 19:10

Aquest ha estat l'últim cap de setmana del curs... i hem tingut un munt d'actes!

Dissabte les nostres companyes Runyi, Salwa i Rajaa van ser seleccionades per recitar els seus poemes a  XV marató de Poesia en acció. Ho van fer molt bé!

I diumenge els "Cors de Ciutat Vella" van actuar al Palau. Com cada any, un espectacle fantàstic que és un veritable regal per famílies, amics i mestres.

ACTE DE CLOENDA DE L'AGENDA 21 - ESCOLES SOSTENIBLES-

Enviada per mitja el 11/Jun/2014 - 14:43

Un any més, l’escola ha  participat a l’Acte de Cloenda del projecte l’Agenda 21 Escolar que s’ha realitzat al parc del Centre de Poble Nou.

Hi han assistit alumnes de primària de diferents escoles de Barcelona i han pogut participar en diferents descobertes artístiques, , culinàries, creatives, naturals, energètiques i participatives.

Una vegada a l’escola podran ensenyar allò que han après als alumnes que no hi ha pogut anar.

I, a més, els nostre hort vertical va sortir a TV3! no t'ho perdis!

">

COLÒNIES!!!!

Enviada per escola el 04/Jun/2014 - 10:21

Els nois i les noies de sisè hem marxat de COLÒNIES!!!!!

Si cliqueu a Notícia completa, us anirem explicant què fem cada dia

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Octubre 2014 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg