LA SUSANA ALSINA S’HA JUBILAT!

La mestra de segon, la Susana Alsina, després de molts i molts anys de dedicació a la nostra escola, s’ha jubilat. El dijous 11 de gener, va ser l’últim dia de feina on es va acomiadar dels seus i les seves alumnes.

La Susana va arribar a l’escola com a mestra de primària i d’educació infantil. Al cap d’uns anys va ser la secretària de l’equip directiu de l’escola i durant els 3 últims anys d’exercici, va passar a ser tutora de cicle inicial.

Tots i totes, que d’una manera o una altra formem part de la família de l’escola Doctor Arruga, volem agrair a la Susana tants i tants anys de bona feina, dedicació i implicació. Ara toquen dies de descans, família i temps lliure per fer tot allò que la faci gaudir d’una vida plena.

MOLTES GRÀCIES I MOLTA SORT!!!