JORNADES ERASMUS+ CUENCA 2019

L’Enric Torras, director de l’escola va assistir, els dies 26 i 27 de setembre, a les jornades Erasmus+ organitzades pel Sepie a la Universitat de Castella-La Manxa de Cuenca. A les jornades hi van assistir unes 500 persones en representació de les escoles de Catalunya i la resta d’Espanya que participen en el projecte. Les jornades van ser molt interessants i un bon punt de partida per desenvolupar aquest projecte europeu.

La nostra escola, durant els propers dos anys, participarà en el programa europeu Erasmus+ d’intercanvi amb altres escoles de la Unió Europea. Alumnes i mestres podran viatjar a altres països europeus per conèixer altres realitats i per treballar conjuntament en el Projecte comú amb altres 5 escoles de Lituània, Turquia,Polònia, Macedònia i Romania. Tot l’alumnat de sisè estarà en contacte amb les altres escoles europees per desenvolupar el Projecte “Eat Healthy, Act Responsibly” i la llengua utilitzada serà l’anglès.

SI CLIQUEU el logo ERASMUS+ de la nostra pàgina web, podreu estar informats de les novetats i el desenvolupament del Projecte.