FESTA DE LA CASTANYADA

Benvolgudes famílies,

El proper 31 d’octubre celebrarem la Festa de la Castanyada a l’escola.

A la tarda, alumnes i mestres ens trobarem al pati d’Educació Infantil per cantar cançons i menjar castanyes ben bones i beure un suc de fruita.

Compromesos amb el reciclatge i la cura del medi ambient, us volem demanar, si el dia 31 d’octubre a la tarda, el vostre fill / la vostra filla pot PORTAR UN GOT O UNA TASSA DE PLÀSTIC REUTILITZABLE. Volem reduir considerablement els residus que generem a l’escola.

Avui 27 d’octubre, els més petits han rebut la visita d’en JORDIET EL BOLET. Junts han passat una estona ben divertida!