FELIÇ DIADA DE SANT JORDI 2018!!!

Avui, Diada de Sant Jordi, hem volgut sortir de l’escola per fer una divertida cercavila i un recital de poemes a la Plaça Forgas. Volem donar les gràcies a totes les persones que han ajudat a fer possible aquesta celebració: alumnes, mestres, Ajuntament de Begur, famílies. En definitiva, a tota aquesta gran família que és la comunitat educativa de l’escola Doctor Arruga.

Aquesta tarda, continuarem les activitats programades amb el Racó de Contes, on familiars i amics dels nostres alumnes entraran a les aules a explicar molts contes.

Avancem en aquest enllaç les primeres fotografies d’aquesta diada tan especial.

CELEBRACIÓ SANT JORDI 2018