A PUNT PER CELEBRAR EL NADAL!

DIMECRES 20 DE DESEMBRE
11.30h CANTADA DE NADALES a Ràdio Begur 97.7 fm: Cantaran tots els grups d’educació infantil i primària en un programa especial. Escolteu-los!

NOTA: Us recordem que el dia 21 de desembre serà un dia inhàbil, per tant, l’escola romandrà tancada.

DIVENDRES 22 DE DESEMBRE
10h XOCOLATADA POPULAR a la Plaça Esteve i Cruañas

A l’hora indicada, ens trobarem tots els alumnes de primària* per esmorzar una xocolata ben calenta amb tothom qui ens acompanyi.
*Els alumnes d’educació infantil esmorzaran a l’escola.

11h CANTADA DE NADALES a la mateixa plaça

Un cop hagin arribat els alumnes d’ed. Infantil a la plaça, començarem la cantada (en format concert) on tots els grups de l’escola pujaran a l’escenari per cantar la cançó que han après. El programa serà el següent:
P3 L’ALEGRIA DE NADAL (L. Gili)
P4 LA BICICLETA DE NADAL (LL. Planyella)
P5 RUDOLF EL PETIT CÈRVOL (Popular)
1R EL NADAL JA ÉS AQUÍ (El Pot Petit)
2n FEM GUARNIR TOTES LES CASES (Tradicional irlandesa)
3r EL DIMONI PÈL PELUT (Guida Sallarès)
4t NADAL DELS INFANTS DEL MÓN (J. Lafont-J. Naty-Boyer)
5è SOMIEM TOTS JUNTS (Camp d’aprenentatge Pau Casals)
6è YES NADAL (Miquel Abras)

I tot seguit, convidarem a tots i totes a cantar la cançó col·lectiva
EL TRINEU (Popular)

En cas de pluja o molt mal temps, la xocolatada popular quedarà suspesa i la cantada començarà a les 11h al Pavelló municipal.

IMPORTANT: Les activitats del dia 22 de desembre a la plaça Esteve i Cruañas seran públiques. Tot i que es podran fer fotografies o gravar vídeos, no es podran penjar a cap xarxa social ni internet. L’escola s’eximeix de tota responsabilitat. Podreu trobar un ampli recull de fotografies a la pàgina web de l’escola.

Us recordem que aquest dia 22, l’horari lectiu serà intensiu de 9 a 13h i els alumnes que es quedin al menjador sortiran a 2/4 de 3. Tornarem a iniciar l’activitat escolar el DILLUNS 8 de GENER de 2018.

BONES FESTES!