no terrorisme
Comptador de visiteslogo_en21_centres_horitzontal_300pxKIDS PAU

EMOTIU COMIAT ALS ALUMNES DE SISÈ

Avui  21 de juny, últim dia del curs 2016-2017, els alumnes de sisè curs i les seves famílies s’acomiaden de la nostra escola. Tancar una etapa per obrir-ne una altra: nous reptes, nous aprenentatges, noves companyies…Els desitgem de tot cor que siguin molt feliços en… Llegeix més»

ÈXIT DE LA MISSIÓ APILO

La missió Apilo ha estat un èxit a la nostra escola. Hem recollit 105 kg. de piles esgotades. Per tal de seguir treballant en la conscienciació de tots i totes de la necessitat de reciclar per tenir cura del medi ambient, deixarem de manera permanent… Llegeix més»

PROGRAMA RÀDIO ARCA núm. 163

Us recordem que avui a partir de les 12:05h podreu escoltar a la sintonia de Ràdio Begur, un nou programa de Ràdio Arca fet pels alumnes de l’Escola Doctor Arruga de Begur.
Hi participen:

• CONTE P4 “La tortuga Lluna”……………..Lluc
  • EL PETIT INVESTIGADOR P5 “Els gats”……………Pau
  • ESPECIAL SANT… Llegeix més»

SANT JORDI 2017 A L’ESCOLA

Aquest divendres 21 d’abril, hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola. Famílies i ex-alumnes han participat a totes les aules explicant molts contes. Donem les gràcies a tots i totes els/les participants. També, l’AMPA ha lliurat els premis del concurs de punts de… Llegeix més»