no terrorisme
Comptador de visiteslogo_en21_centres_horitzontal_300pxKIDS PAU

NOTÍCIA TRISTA

Avui ens ha deixat l’Anoar Nejjar, ex-alumne de l’escola i germà de la nostra estimada alumna Marwa. Els membres de la comunitat educativa de l’escola Doctor Arruga, volem expressar el més sentit condol a la seva família en aquests moments tan difícils. Us obrim les nostres portes per a tot el que necessiteu. L’Anoar, sempre estarà en el nostre record.
Descansi en Pau

COMIAT CURS 2017-2018

Ens acomiadem del curs 2017-2018 amb les imatges del dia 22 de juny, últim dia d’aquest curs  on vam presentar la Lupita i vam fer un emotiu comiat als i les alumnes de sisè. La festa, va continuar a la tarda, amb les activitats organitzades per l’Ampa.

Podeu veure les fotos clicant aquest enllaç:

Us desitgem un molt BON ESTIU!

EN JESÚS…ES JUBILA!

En Jesús Culebras Devesa, va arribar a la nostra escola, ara fa 2 cursos després d’acceptar el càrrec de cap d’estudis. Temps suficient per deixar una empremta inoblidable entre tots nosaltres. Treballador incansable, gran implicació i empenta, bon humor, i per sobre de tot…bondat. 40… Llegeix més»

VOTACIÓ PER TRIAR EL NOM DELS NOUS CAPGROSSOS DE BEGUR

Animem a tots i totes a participar a la votació per triar els noms dels nous Capgrossos de Begur. Els nostres alumnes d’educació infantil han proposat diferents noms i ara és el moment, que tothom participi per triar un nom per l’indià (Perico, Ramon, Josep o Pere) i un per la indiana (Margarida, Reparada, Lola o Gertrudis).

Es pot participar fins el 25 de juny al mateix Ajuntament de Begur, de 9 a 14h.

FRANCISCO COBOS EXPOSA A L’ESCOLA – FOTOGRAFIES “METAMORFOSI COMPLETA DE LA MARIPOSA MACAÓN”

L’escola Doctor Arruga acull, des de la setmana passada, l’exposició de fotografies “Metamorfosi completa de la mariposa Macaón” del fotògraf local Francisco Cobos. Un treball excel·lent, on l’autor fotografia tot el procés de metamorfosi, des de que la papallona adulta diposita un ou en una planta fins que neix i capta el primer vol.
Us convidem a tots i totes a veure aquesta obra d’art!
Moltes gràcies, F.Cobos per totes les col·laboracions que fas a la nostra escola.

ESCOLA SOLIDÀRIA

Volem agrair a tota la comunitat educativa que ha participat a la Campanya de recollida de roba de la Fundació Glorr. Una vegada més, la solidaritat, la col·laboració i l’ajuda cap a les persones que més ho necessiten, fan que aquests valors tan importants formin… Llegeix més»

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI 2018!!!

Avui, Diada de Sant Jordi, hem volgut sortir de l’escola per fer una divertida cercavila i un recital de poemes a la Plaça Forgas. Volem donar les gràcies a totes les persones que han ajudat a fer possible aquesta celebració: alumnes, mestres, Ajuntament de Begur,… Llegeix més»

DIA DE LA TERRA – 22 D’ABRIL- US HI ESPEREM!

Adjuntem el cartell del DIA DE LA TERRA 2018 que es celebrarà el diumenge 22 d’abril a les 10h al bosc del costat del supermercat Jodofi (nova rotonda d’Aiguablava).

Us esperem a la tradicional plantada d’arbres, gaudirem d’un esmorzar, i ens divertirem amb una gimcana. Seguidament lliurament de premis… Llegeix més»