Xarxa Escola Nova 21. Trobada de gener.

Avui dia 11 de gener, hem realitzat la tercera trobada del curs lligada a la xarxa local de l’Escola Nova 21. Com sabeu, en aquestes reunions compartim idees, experiències, motivacions, dubtes, etc. amb les altres 9 escoles de Sant Boi i Santa Coloma que participen, dinamitzat per dues tècniques de l’Ajuntament de Sant Boi.

Es tracta d’un procés que després repercuteix en la reflexió pròpia de la nostra escola.

En aquesta ocasió, han assistit l’Antònia i la Lídia, com a representants del nostre centre. Us mostrem unes imatges d’una d’aquestes dinàmiques.