Projecte “La Cuina”

Durant aquesta setmana estem treballant el Projecte d’escola que, com ja sabeu, aquest curs és La Cuina.  Amb motiu d’aquest treball interdisciplinar que estem fent des de P3 a 6è, l’organització escolar d’aquesta setmana és totalment diferent i no es tindran en compte els horaris habituals.

Us informem de la temporització de les activitats que realitzarem aquests dies:

? Durant els dies 5, 6, 7 i 8  de febrer: Treballarem diferents tallers al voltant de la temàtica del Projecte (receptes, cuines del món, alimentació saludable, preparació de la disfressa, …)

? Divendres, 9 de febrer:  A partir de les 10h. Rua pels voltants de l’escola i desfilada final de disfresses a la pista de l’escola (Rebreu un correu informant-vos amb més detall d’aquestes dues activitats).

? Dijous, 15 de febrer: De 16:30 a 18 h. Mostra de treballs sobre el Projecte de la Cuina, on l’escola obre les seves portes perquè pugueu veure tot allò que hem treballat.

?Equip de mestres