Preparació curs 18-19

Les vacances escolars estan en la seva recta final i ja estem començant a preparar el nou curs.

Us recordem que la tradicional reunió d’inici de curs tindrà lloc al gimnàs de l’escola el proper dimecres 5 de setembre amb els següents horaris:

• 17:00h: P3, P4 i P5
  • 18:00h: 1r, 2n i 3r
  • 19:00h: 4t, 5è i 6è

Presentarem l’equip de mestres de l’escola, la línia de treball que plantegem des de l’equip docent i les novetats del curs 18-19. També hi haurà representació de l’AMPA per donar-vos informació dels serveis que s’ofereixen des de l’associació.

El curs escolar s’iniciarà el dia 12 de setembre, inclòs el servei de menjador (excepte P3). Per a qualsevol consulta respecte aquest servei, la Mònica Mesas, coordinadora de l’escola, estarà al centre els dies 4 i 5 de setembre de 9 a 14h.