Mostra de treballs del Teatre: Guia de visita

Informació a les persones visitants a la mostra de treballs fruit del projecte.
Per primera vegada, aquest curs els nens i nenes de l’escola han triat el tema del Projecte Interdisciplinar del Centre mitjançant unes eleccions; com ja sabeu, amb les seves votacions van triar majoritàriament que aquest fos EL TEATRE.
Us convidem a que passegeu pels passadissos i aules de tota l’escola i veureu la feina que hem realitzat amb molta il·lusió des de P3 a 6è.

Agraïm la implicació de totes les famílies a l’hora de portar material, cercar informació amb els infants i participar en els molts tallers que hem dut a terme aquests dies.

En el recorregut per l’escola podreu gaudir de la màgia del teatre: Trobar-vos amb personatges de contes infantils, conèixer titelles molt i molt especials, sentir a la vostra pell el ritme dels grans musicals, endinsar-vos en les fantàstiques històries del teatre de carrer…No us ho perdeu, l’espectacle està a punt de començar!!!

ZONA D’EDUCACIÓ INFANTIL

• El teatre i els contes infantils: Pinotxo, En Patufet, La Blancaneus i els set nans, Les set cabretes, El lleó i el ratolí, El follet valent.
  • Les parts d’un teatre, les normes del bon espectador.

ZONA DE CICLE INICIAL

• Titelles.
  • Els oficis del teatre: actors i actrius, maquilladors/es, estilistes, il·luminadors/es, uteliers, maquinistes, músics.

ZONA DE CICLE MITJÀ

• Els musicals: La Bella i la Bèstia, Mary Poppins, El rei Lleó, West Side Story, Grease, El llibre de la selva.

ZONA DE CICLE SUPERIOR

• Teatre de carrer.
  • Titelles de fil, estàtues humanes, bufons, trobadors, màscares i mims.