Èxit xocolatada solidària

La setmana passada vam fer a l’escola una acció solidària per col·laborar en la lluita contra el càncer infantil. Gràcies a la vostra excel·lent participació, el recapte final ha estat de:

Polseres: 637€

Berenar: 331€

Guardiola: 25,10

A aquests 993,10€, l’escola aporta 5€ per cada grup-classe, que fan 115€ més a sumar. El total de la recaptació és, per tant, de 1.108,10€

Creiem que és una xifra molt considerable que farem arribar tant a l’associació de Pulseras Candela com a l’Obra Social de l’Hospital Sant Joan de Déu que van crear la Xocolatada Solidària per la recerca del càncer infantil.

Volem agrair a infants, pares, mares, mestres, AMPA, secció local de l’AECC, TENO i col·laboradors per la seva participació en aquesta gran acció solidària.

Moltes gràcies!!