Dia Mundial de l’Activitat Física 2016 (inclou recorreguts) CANVI DE DATA

El proper dimecres 6 d’abril se celebra a tot el món el Dia Mundial de l’Activitat Física, proposat ja fa uns anys per Agita Mundo i l’Organització Mundial de la Salut (OMS). El lema en aquesta ocasió és INFANT ACTIU = ADULT SALUDABLE.

A l’escola volem participar amb dues activitats concretes:

• Camí de l’escola sense cotxes!

Els propers dies dijous 7 d’abril i dimarts 12 d’abril, us convidem a les famílies a venir a l’escola a peu o en patinet. Organitzarem dos grups, per fer el trajecte plegats. Uns ens trobarem a la plaça del Pi Tallat a les 8:30h i un altre serà a la plaça Joan Güell a les 8:45h. Farem el recorregut fins a l’escola passejant tranquil·lament famílies, alumnat i professorat.

• Salta!

El dimecres 6 d’abril dedicarem monogràficament l’estona de l’esbarjo als salts amb corda. Obrirem les portes per a que les famílies també participeu d’aquesta activitat i vingueu a saltar amb nosaltres. Ens podreu ensenyar cançons de saltar? Sabeu saltar amb doble corda? Quin rècord podrem aconseguir de persones saltant a la mateixa corda?… (Si teniu cordes a casa, recomanem que en porteu per a facilitar al màxim la participació de tothom).

A banda d’aquestes dues activitats, aquí teniu una sèrie de trucs per a poder ser actius en diferents moments del dia (els adults hauríem de fer-ne un mínim de 30 minuts!).

DMAF2016