DIA DE LA PAU

img-20170203-wa0000

El passat 30 de gener va ser el dia mundial de la pau. A l’escola es van fer diferents activitats, una de les quals va ser fer la paraula pau a la pista.

Els alumnes de sisè podien fer reflexions sobre la pau…. us deixem la reflexió de la Candela:

Jo crec que la pau no s’ha de fer al dia internacional de la pau , s’ha de fer dia a dia per crear un món millor i viure en pau.

Per mi, viure en pau és poder anar-se’n a dormir amb la consciència tranquil·la , sabent que tu ja has ficat el teu gra de sorra. Si tots ajuntem aquest petit gra podem fer un gran món.

Si volem que hi hagi pau entre tots , hem de començar per canviar el que nosaltres mateixos podem fer.

El meu repte és poder arribar a ser un personatge reconegut per haver canviat una mica aquest món amb pau.