La nostra escola forma part del Programa de Biblioteques Escolars Puntedu.

El préstec de llibres, es farà a  través dels tutors i seran ells els que determinin com es durà a terme. Els nens/es han de tenir cura dels llibres que s’emporten a casa, i els pares cal que vetlleu perquè els llibres tornin amb bon estat a l’escola.

Des de  la biblioteca es realitza l’activitat anomenada “maletes viatgeres”. Dins de cada maleta hi haurà llibres adreçats als nens/es així com articles, revistes,… per als pares. Aquestes  maletes estan organitzades per cicles, de manera que els llibres siguin adients a cada edat. La maleta se l’emporten els alumnes a casa per tal de poder-la explorar i gaudir amb les famílies durant uns dies.

També es duu a terme  l’apadrinament lector entre cicle superior i cicle inicial i  entre cicle mitjà i Infantil.

Es realitzen animacions lectores a Ed. Infantil i Primària com una altra activitat per tal d’incentivar el gust per la lectura.

Aquest curs continuem dedicant mitja hora de lectura diària (de 9 a 9.30) per tal de millorar la competència lectora.

Bloc Biblioteca