CD Cultura digital (informàtica)

A la nostra escola, ja des de P3, l’alumnat s’introdueix en el món de les noves tecnologies de la informació i comunicació. Són un element essencial per informar-se, aprendre i comunicar-se.

Disposem d’una Aula d’informàtica amb ordinadors i projector. També tenim  pissarres digitals interactives en totes les aules, que ens faciliten molt el treball educatiu.

La web, el moodle i els blocs de la nostra escola són un recurs d’informació i treball tant pels alumnes com per les famílies. D’aquesta manera a part d’utilitzar-los com a eina per seguir totes les novetats, activitats, treballs…dels vostres fills/es, també us podreu descarregar les fotos que més us interessin.

Continuem el treball amb tabletes per part de tots els alumnes de l’escola.

Aquest curs escolar ens iniciarem amb la robòtica, primer fent llenguatge computacional i més endavant utilitzant robots.