ESCOLA CARRASSUMADA

25a Trobada d’Escoles Verdes

El dijous passat la nostra escola va participar la 25a Trobada d’Escoles Verdes del Territori. Alguns representants de Cicle Mitjà i Cicle Superior van explicar els Projectes realitzats a l’escola respecte les Notícies Ambientals treballades cada mes.
– El nostre entorn! Importància pol·linitzadors.
– La revolta pagesa! Conèixer els problemes que hi ha darrera de la manifestació i què podem fer nosaltres per ajudar-los.
– Alerta sequera! Propostes per estalviar aigua a l’escola.
– Tenim pugó a l’hort! Investigació per combatre la plaga de manera natural i sostenible.
A més a més vam poder gaudir d’uns tallers al matí i de la Fira de Projectes a la tarda, compartint i coneixent experiències d’altres escoles.
A continuació us deixem un recull d’algunes de les imatges de la jornada.
Feu “click” a la fotografia per veure’n més.

SORTIDA DE CONVIVÈNCIA

El passat 19 de març totes les nenes i nens de l’escola vam fer una sortida conjunta, vam anar a Saifores, a la casa del colònies Cal Mata per passar una jornada de convivència molt divertida!

Celebrem el DENIP

El dimarts 30 de gener vam celebrar el DENIP. Ens vam reunir tots els nens i nenes a l’entrada de l’escola i vam exposar per cicles el treball dut a terme sobre la Rosa Parks. També vam inaugurar el nou mural de l’entrada, on tots i totes i hem participat amb la nostra empremta per:

“Junts millorar el món”

Festival Nadal 2023

El dimarts 19 per la tarda vam realitzar el festival de Nadal al poliesportiu. Vam actuar totes les nenes i nens de l’escola i ens ho vam passar molt bé! esperem us agradés!

Si cliqueu la imatge veure les fotos de les actuacions

Celebrem la Castanyada

El dia 31 d’octubre els nens i nenes de l’escola vam gaudir d’una tarda cantant i ballant cançons de la castanyada! després les castanyeres i castanyers de 6è ens van repartir les paperines amb castanyes que havien cuit les famílies de l’AFA.

Cliqueu la imatge per veure les fotos

Celebrem Sant Jordi

El 21 d’abril tots els i les alumnes de l’escola vam sortir al pati per celebrar Sant Jordi. Els alumnes de 6è van fer un ball de bastons molt marxós: “Bastoncé”. Tot seguit els alumnes de 4t van ballar el galop “A la festa” i la sardana “Vila de Torres de Segre” preparat al taller de sardanes, dins l’àrea de música, amb col·laboració de Josefina Puigvecino (grup sardanista de Torres). En acabar tots alumnes i mestres van sortir a ballar una sardana molt moderna “coti x coti”. Ho podreu veure tot en els vídeos i fotos a continuació. Mireu que bé ho van fer!!!

Setmana cultutral

Durant la setmana cultural es van dur a terme moltes activitats diverses, totes les detallades al programa. Ens ho vam passar molt bé!

Als blocs de cada cicle trobareu les fotos de les diferents activitats.

Celebrem Carnaval

La setmana del 27 de febrer al 3 de març vam celebrar el carnaval a l’escola. Cada dia de la setmana una ordre del Carnestoltes vam complir i per acabar una gran festa amb música, ball i berenar, vam celebrar!!!

Celebrem el DENIP

El dia del DENIP hem exposat tot el què hem descobert sobre la  Rigoberta Menchú. També hem decorat l’escola amb mandales per la PAU i  tot ho hem acabat amb una bonica cançó per la PAU