BENVIGUTS A LA NOVA WEB DE

L’ESCOLA CARRASSUMADA

Vídeo Nadala 2017 tots junts!

A continuació teniu el vídeo de la Nadala que vam cantar tots els cursos junts el dia del festival de Nadal. Si entreu als blocs de cada cicle, torbareu els vídeos de les actuacions corresponents.

Celebrem el Nadal. Fotos

El dia 20 de desembre vam fer el festival de Nadal al poliesportiu del Poble. Vam participar tots els alumnes de l’escola fent balls, teatre, peces musicals i nadales. Cliqueu la imatge per veure les fotos!!!

Celebrem la castanyada 2017

El 31 d’octubre tots els nens i nenes de l’escola vam sortir al pati per celebrar la castanyada. Vam cantar cançons de tardor i vam menjar castanyes, panellets i bombos que van fer els nens el dia anterior. Cliqueu per veure més fotos

Celebrem Sant Jordi 2017

El dia de Sant Jordi els nens i nenes de 4t i 6è ens van fer una demostració de ball de bastons i mocadors (ho podeu veure al bloc dels seus cicles)