Projecte Assemblea
L’ASSEMBLEA A L’ESCOLA
CURSOS QUE INTERACTUEN
I3, I4, I5, 1r, 2n i 3r, 4t, 5è i 6è.
OBJECTIUS
Generals:
– Detectar situacions positives i negatives que es viuen a l’escola.
– Fer propostes de millora per l’escola.
Alumnes emissors:
– Acordar a nivell d’aula els temes a tractar a l’assemblea general.
– Escriure les situacions positives i negatives de l’escola a la llibreta d’assemblea d’aula.
– Exposar oralment les situacions d’escola treballades anteriorment a l’assemblea d’aula.
– Transmetre oralment els acords de l’assemblea a la pròpia aula.
Alumnes receptors:
– Acordar a nivell d’aula els temes a tractar a l’assemblea general.
– Escoltar atentament el discurs que presenten els companys/es a l’assemblea.
– Reconèixer els elements lingüístics, a nivell oral, dels diferents moments de l’assemblea: Benvinguts a l’assemblea, sense cap més assumpte a tractar es conclou l’assemblea …
AGRUPAMENT
Assemblea d’aula: tot el grup classe i el tutor/a
Assemblea general:
- I3, I4 i I5, més un representant de cada classe d’Ed. Primària, tutores i equip directiu. (l’alumnat d’I3 no inicia les assemblees fins al gener).
- 1r, 2n i 3r, més un representant de cada classe d’Ed. Infantil
- 4t, 5è i 6è, tutores i equip directiu.
Assemblea de representants: un representant de cada classe d’educació infantil i primària, quatre representants de pares/mares i equip directiu.
DURADA APROXIMADA
– Assemblea d’aula: 45 minuts aproximadament.
– Assemblea general: 60 minuts aproximadament.
– Assemblea de representants: 60 minuts aprox.
LLOC ON ES DESENVOLUPA L’ACTIVITAT
- Assemblea d’aula: cada grup a la seva aula.
- Assemblea general (infantil, 1r, 2n i 3r, 4t, 5è i 6è i representants): aula psicomotricitat o pati.