La nostra escola

L’escola, un espai que desperti el desig d’aprendre en els infants, que sigui acollidora i que potenciï la creativitat. Un espai que acompanyi emocionalment als i les alumnes, que valori i respecti la diversitat i que fomenti valors com la convivència, l’amistat i la solidaritat.
Us… Llegeix més»

Projecte sequera i canvi climàtic

L’alumnat de 2n i 3r, des dels seus respectius projectes, han treballat conjuntament en un vídeo que ens explica el canvi climàtic i ens dona recomanacions per a reduir l’ús d’aigua en aquest període de sequera que encara estem patint.
Hem de cuidar del nostre planeta!… Llegeix més»

APROPEM-NOS A LES TRADICIONS

Després d’haver rebut la visita dels Castellers de Cerdanyola i d’haver celebrat la Festa Major, a la Comunitat de Mitjans hem continuat endinsant-nos en tradicions i festes típiques de Catalunya i Cerdanyola.
Així hem après més sobre la llegenda del patró de la localitat, Sant Martí,… Llegeix més»

Taller científic

Aquí teniu un petit tastet dels experiments que hem fet al taller científic de la comunitat de grans. Hem après el mètode científic i les propietats de la matèria.

Els jocs olímpics

La classe dels i les esportistes han organitzat uns jocs olímpics per als alumnes de 1r i 3r com a producte final del projecte relacionat amb l’elecció del nom de la classe.

COLLITA D’HORTALISSES

Ja hem pogut collir les nostres hortalisses! Després de 5 mesos d’haver plantat les cols i 2 mesos dels enciams, per fi, les hem pogut agafar. Ara ens toca esperar per agafar les patates.
També ens preocupem de les jardineres d’infantil, ajudem a regar-les i… Llegeix més»

6è a la VII CURSA DEL FORAT DEL VENT

Els dos 6è vam gaudir d’un matí esportiu a la VII Cursa del Forat del Vent. Totes van aconseguir finalitzar el recorregut, un èxit! I a més, tres alumnes van endur-se els trofeus de 6è, felicitats!
Va ser un matí molt alegre, gràcies a l’organització @IES… Llegeix més»

START THE ENGLISH WEEK

During this week the students of 6 grade can do different activities with others schools of Cerdanyola.
Comença l’English week. Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de 6è faran un seguit d’activitats amb altres escoles de Cerdanyola. Ens ho passarem molt bé. Per accedir-hi cliqueu a… Llegeix més»

Anem a la granja

Els nens i les nenes de la classe de les Llunes hem fet la nostra primera excursió!! Ha estat molt emocionant! Hem anat en autobús, hem visitat una granja, hem conegut i tocat els animals que viuen allí i, fins i tot, els hem donat… Llegeix més»

The color and the light

The students of 6 grade during the course they are learning about the color and the light. Before to concluding the topic, the students of 6A have explained the process of the light to the other class. Finally, all the students have done different experiments.
Els… Llegeix més»