Previsió de germans de P3 per a la preinscripció del curs 2017/2018

Benvolgudes famílies,

Com cada any, ja comencem a preparar el procés de preinscripció dels nous alumnes de p3 per al curs 2017/2018 que vindrà regulat per la normativa que ha de publicar el Departament d’Ensenyament. Ens agradaria tenir una previsió de quantes places de P3 (nascuts l’any 2014) hauran de ser ocupades per infants que ja tenen germans/es al centre. Per això, us demanem que ens notifiqueu, si és el vostre cas, el nom del vostre fill/a que l’any que ve s’incorporarà a escola i el municipi de procedència.

Us agrairíem una resposta, com a molt tard, divendres dia 4 de novembre. Per fer la comunicació ompliu aquest document (germans-nascuts-2014) i retorneu-lo a secretaria.