Temps de collita de la “Colla Pagesa”

Tot lo bo porta el seu temps en fructificar: bé ho saben els nens de 4t. que manegen l’hort escolar. Aquests dies hem collit la resta de calçots que encara teniem plantats: el mateix grup que va plantar la ceba blanca , “mare” dels calçots nascuts, a l’octubre de 2016 ha fet la collita, els ha netejat una mica i els ha ensenyat a la resta de companys i mestres del centre. En acabat els han portat cap a la cuina de l’escola per convertir-se en una gran matèria primera culinària de “màxima proximitat” i amb un pedigrí ecològic inqüestionable !

dsc_0216 dsc_0221 dsc_0227
dsc_0229 dsc_0225 dsc_0223