Gràcies Voluntàries Lectores !

P6080256mini3 DSC_0092mini P6090256mini
DSC_0094mini DSC_0089mini  DSC_0081mini

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Llegir ens fa més lliures

Aquest curs escolar hem encetat una proposta molt enriquidora a les aules de 1r i 2n,  el voluntarietat de famílies de l’escola dins el lema Llegir ens fa més lliures.  Aquesta acció té uns objectius clars: acompanyar als alumnes en l’entrenament lector de forma sistemàtica i freqüent i al mateix temps, motivar-los en el gaudi de la lectura diària establint un vincle emocional.

Aquest curs vam iniciar el projecte amb el voluntariat de cinc àvies: la Pilar, la M. Dolors, la Núria, l’Antònia, la M. Àngels i dues mares: la Marta i la Montse.

Podria enrotllar-me com una persiana i els vostres ulls s’esgotarien abans d’arribar a la part més interessant: L’entevista de ràdio. Dos alumnes de 5è, l’Edgar i en Jan,  han entrevistat unes de les nostres voluntàries on: ens expliquen la seva experiència, ens donen la seva opinió i ens il·lusionen amb les seves dolces paraules. Us convido a que us atureu i dediqueu un breu esqueix del vostre temps per gaudir-les.

Per acabar dir-vos que valorem molt positivament aquesta proposta desitjant donar-li una continuïtat al curs vinent amb tots aquells membres de la comunitat que disposin de temps. Per tant, si esteu interessat de formar part d’aquest projecte “Llegir ens fa més lliures” escriviu-nos un correu a:  gloria@canmanent.cat.

La meva, la teva, la seva, la nostra, la vostra… escola.