Nou curs, nou botó

Benvolgudes famílies, nenes i nens de l’escola,

Falta molt poc per començar un nou curs i ja ho estem preparant tot a l’escola… i també a la nostra web. És per això que hem fet un nou botó (a la columna de l’esquerra “En el curs 2016-2017”) on podreu trobar tots els articles publicats de l’any passat a la nostra pàgina. D’aquesta manera comencem el nou curs amb nous temes, activitats, recomanacions, etc. sense perdre tot el que ja havíem publicat.

Us donem les gràcies per la quantitat de visites que vam tenir el curs anterior, la qual cosa ens ajuda i anima a mantenir la web viva i mirar de fer-la el més pràctica possible per a vosaltres.

També un convidem a que participeu deixant comentaris als articles publicats i també a que feu suggeriments o ens ajudeu en compartir informació adreçant-vos a l’apartat LA MOTXILLA DEL CANIGÓ. Allà podeu deixar links d’altres articles que penseu importants o interessants, com va fer la Carol, fer propostes o simplement comentar el que vulgueu, aquest botó és vostre.